15 Ekim 2015 Perşembe

Xduoo x2 ve Sansa clip+ arasındaki farklar

Herkese merhaba , her ne kadar bu ürünlerin karşılaşması yapılmış olsada ürünler hakkında samimi gerçek farklarını ortaya koyacağım.
Direk ses mevzusuna geçelim; 
İki ürün arasında pek bi bass farkı yok.Clip+ da basslar daha çevresel çalıyor belirli bi noktası yok x2 ye göre.Bu konuda x2 üstün diyebilirim.Anca yoğunluk olarak clip+ x2 ye göre daha dolgun.X2 e göre derine inmiyor.Clip+ miktar olarak 2 kademe daha üstün diyebilirim.Çözünürlük sanki x2de daha iyi gibi.X2 ses seviyesinde daha üstün.Buraya kadar herşey x2 den yana.Ancak diğer mevzulara geçelim.

X2 kullanırken elimde birçok kulaklık geçdi kulaklıklar hep birbirine benziyordu şaşırmışdım acaba neden !?
Aslında kulaklıklar farklı performans gösteriyormuşda ben x2 den dolayı fark edemiyormuşum.
X2 nin yanında kullanılan ekipmanların farklarını ortaya koymak zorlaşıyor.X2 de bazı şarkıları dinleyemiyordum tizlerden dolayı gerçekden rahatsız ediciydi.Ben bunları uydurmuyorum kulağım söylüyor bende yazıyorum.İkisinide dinleyecek arkadaşlarda aynı şeyleri söyleyecekdir.Diğer incelemelerde olduğu gibi sahne hissiyatı clip+da daha derin rahat dinleniyor.Clip+ daha muzikal, sağlam kulaklığınız varsa x2 ye göre daha dinlenesi bi durumu var.

X2 daha ince bi ses tonuna sahip, dolgun bi ses karakteri yokmuş.Tizler sivrileşiyor ve zaman zaman kendini kaybediyordu , clip+ da tizler daha çok uzayan tiz yapına sahip.Clip+ arayüz olarakda x2 e göre daha kullanışlı.En azından beğendiniz şarkıları bile puan vererek ayrı bi sekmeye alabiliyorsunuz.

Benim görüşüm budur iki ürün içinde.Aksini iddaa eden varsa saygı duyarım.

http://www.techno-fi.net/forum/konu/xduoo-x2-ve-sansa-clip-aras%C4%B1ndaki-farklar.9706/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder