15 Ekim 2015 Perşembe

Xduoo X1 incelemesi(ÇEViRİ)

Merhabalar;çeviriyi head fi sitesinden kısaltarak ve olabildiğince kendi anlatım tarzımı yansıtarak yapmaya çalıştım.Umarım olmuştur.Okuyan bütün Arkadaşlarıma teşekkür ederim şimdiden.

ÇEVİRİ 
Ben şimdi bu küçük müzikçalar arkadaşım hakkında Konuşmak istiyorum biraz.Karşımızda ses cihazları yapan ilginç bir Çin markası var:Xduoo X1.
[​IMG]

X1 Üst Düzey parçalardan yapılmış olmasa da verdiği ses inanılmaz.



Beyaz bir kutunun içinde gelen X1 oldukça sade bir kutu içeriğine sahip.Kutudan X1,micro usb şarj cihazı ve kullanma kılavuzu çıkmakta.O kadar.
X1, iyi bir boyut ve ağırlığa sahiptir. Siyah metal kasası oldukça güzel ve sağlam.Çok şık görünüyor,iyi bir müzikçalar olduğu belli.Bu evet sadece aşkla açıklanabilir.


Xduoo X1 herhangi bir özel program gerektirmez,sadece sürükle ve bırak,bu gerçekten iyi.

FLAC, APE, WAV ... v.s. olabilir.Bu süper.


Peki kötü olan hangi özelliği diye soracak olursanız; sadece 8gb hafızaya sahip olması diyebilirim.Başka bir parçaya gitmek, bazı klasörleri seçmek Apple Shuffle kadar kolay değil,bu konuda gerçekten yavaş, hızlı değil.Benim önerim ;eski CD / MD çalarların olduğu zamandan geldiğim için sadece sevdiğiniz,dinlemekten hoşlandığınız parçaları yükleyin çünkü bazı parçaları bulmak belli bir zaman alabiliyor.O Yüzden sadece sevdiğiniz parçaları yükleyin,X1 sizin yerinize çalsın. Belki birileri sadece Play butonuna basmayı seviyor ve favori parçalarınızı dinlerken kötü ya da sıkıcı bir durum tabii ki de yok,çünkü bu biraz da Kullanıcı isteklerine bağlı bir durum sonuçta.Yani sadece bunu buraya bir not olarak düşmek istedim.

Ses kalitesi
Ses karakteri nötr denilebilir.Çok güçlü ve çok yüksek ses de; hızlı, temiz ve detaylı;bozulmalar pek yok. harici bir amfi olmadan yüksek ohmlu iem ve kafaüstüleri kolayca sürebilirsiniz.

Bassları çok güçlü, derin ve hızlı. Ayrıca iyi bir atakla bu basslar;detayları iyi vermektedir.
Mid ve tizler ;net ve detaylı, vokal tam ortada yani merkezde yer alsa da detay seviyesi ortalamanın üstündedir.
XDuoo X1 in çok iyi bir sahnesi var.Sahnesi Geniş ve derindir diyebilirim. Bazen kendimi büyük bir konser salonunda sanıyorum yani bana verdiği sahne duygusu tam da bu diyebilirim.
Ses, doğal ve keyifli geliyor kulağıma.
Yalnız X1 ;HiSoundAudio Studio ile çok benzer bir sese sahip % 90 kadar.


XDuoo X1 süper bir tasarıma sahip,kaliteli bir yapısı var. x1'e birsürü Parça yüklediyseniz Aradığınızı bulmak zaman alsa da;güç ve ses seviyesi Yüksek olduğundan sizi bu yönüyle mutlu edebilir.

Sonuç: Ses, doğal nötr ve güçlü, iyi yapı kalitesi ile çok şık olduğu kesin X1'in. Bu yönüyle bütün telefonların bir adım ilerisinde bulunmaktadır.
Eksileri: Bence x1'i kullanın ama bazı ucuz çin cihazları gibi sorunları da var ve bazen reset tuşuna sık sık basmak gerekiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder